20 let zkušeností s administrativou, obchodní praxí a znalostí regionu Vsetín, Zlínského a Severomoravského kraje.
- Pracovní náplně reálné a virtuální asistentky se obvykle prolínají, ale vždy staví na osobním kontaktu, spolehlivosti, loajalitě a diskrétnosti k zachování citlivých údajů klienta. Můj bezchybný písemný projev a stylistika, vysoké sociální kompetence podpoří vaši spokojenost při obchodních aktivitách.
- Nezbytné vzdělání na obchodní akademii, vysokoškolské vzdělání v oboru krizového řízení a dlouholetá praxe v několika podnicích a společnostech byly základním předpokladem pro nabídku této plnohodnotné služby. Mám zkušenosti s různými nástroji a procesy - správa kalendářů, fakturace, práce s databázemi s tím ušetříte čas účetní.
Uspořím Vám čas na Vaše klíčové aktivity, delegováním si uvolníte mentální kapacitu, zlepšíte pracovní pohodu
Vaši administrativu zpracuji profesionálně a včas.
Těším se na spolupráci s Vámi...